Brottom

Haj alla stora och små, nu sitter jag i skolan åter igen och väntar på att matematiklektionen ska börja.

Som ni kanske vet så jobbade jag på Solvalla igår, det var riktigt roligt där.
Jag hade ansvar för hela grillen nere på "kongressen". Jag ska tillbaka dit nästa onsdag då det är trav igen.

Jag hann inte skriva någonting igår kväll, jag kom hem klockan halv tolv. Och då kan ni ju gissa hur trött jag var :)

Jag låg i sängen och drog mig tills en kvart innan tåget gick, dvs vart över tio.

Jag hinner inte skriva så mycket mer just nu, bye bye!

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag saknar dig tjockis! Tycker att det är jätte bra att du tackar ja till alla extrajobb du får. Älskar dig <3

2009-06-11 @ 13:07:01
URL: http://steephii.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0