Back from school!

Nu är jag tillbaka från skola, och idag som alla andra tisdagar har jag varit på restaurangen, idag hade jag "servering", men inget spännande hände där idag. Ungefär 15 gäster vilket är rekord lågt för oss.

Inga olyckor idag mer än att jag tappade min penna, men det var ju ingen stor grej precis.

Nu märkte jag att när jag skriver ord som börjar med "O", så skriver jag det med ett stort "O".
Det är på grund av "Oliver", efter som jag skriver hans namn ganska ofta i bloggen så kommer det lite automatiskt.

Ska designa lite bloggar som jag senare ska lotta ut till er läsare. Här har ni en smygtitt. Tipsa era nära och kära.

 Kalsongmannen.blogg.se/test

Uppdatera sidan om ni inte ser länken.

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Babyportalen.se

:) kul grej med utlottning!



Ha en trevlig kväll// Hanna

2009-06-09 @ 17:13:29
URL: http://www.babyportalen.se/blogg/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0