34 minuter lektion på en dag

Idag har det vart en sån där onödig skoldag.

Jag började klockan halv tio då jag hade samhälle, men bara i 20 minuter.
Sen hade jag rast till 10.50
Så hade jag naturkunskap i 10 minuter och sedan hade rast till 13.10
Klockan 13.10 hade jag FYRA minuters lektion och sen åkte jag hem, och nu sitter jag här och väntar tills det är dags att åka och jobba.

Klockan 14.55 går min buss utanför huset, då åker jag till solvalla och ska spendera eftermiddagen och kbällen under ett litet tält!

Jag har det allt bra jag, dock har det vart jobbigt att ha rast i drygt 4 timmar och lektion i 34 minuter, vad ska man göra i en skola på 200 kvadrat meter liksom? Inte mycket, det var därför jag, fager/fredrick och Tor gick till en musikaffär och spelade lite trummor! Det var nog höjdpunkten på dagen, än så länge.

Nu hinner jag inte skriva så mycket mer, ha det bra!

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0