Dåligt väder

Idag blir det nog stan igen, det är ju så dåligt väder nu så man blir lite fantasilös. Eller är det bara jag?

Sen vill jag bara påpeka att ni är väldigt dåliga på att kommentera och lägga intresse på mina tävlingar. Men jag ska ta bort veckans blogg samt kommentar innan veckans slut om inget förändras.

Sen vill jag passa på och önska er en fortsatt trevlig och inte för regnig sommar, för jag jobbar en del och kommer inte vara lika aktiv som jag hart vart tidigare. Men vem vet, jag kanske slänger in ett inlägg då och då men lite bilder och så.

Ha det bra nu!
/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Ante

jag förstår inte riktigt det där med kommentarer jag heller. Har också gjort ett inlägg om det där.

Tycker ju någon skulle skrivaf iallafall. =/

Knepigt det där.

2009-07-08 @ 09:49:49
URL: http://alicespappa.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0