Dagens varor

Dagen:

Idag har jag vart med Stephanie och Oliver, till en början så var han väldigt grinig och ville absolut inte ha maten som mamma Stephanie hade gjort, han skulle ha bröstet och närheten. Efter många om och men så fick han det.

Sedan åkte vi till stan för att kolla på de nya vinter plaggen som H & M har fått in för barn. Vi hade tänkt att köpa ett par tjocka vinter vantar och en mossa, men de har inte kommit ut i affärerna än.
Vi fick nöja oss med lite andra saker, bland annat strumpbyxor och mockasiner (stavning) till Oliver. Vi försöker ligga steget före som Stephanie uttrycker sig.

Sen var det dags att åka hem, och eftersom min mamma åker på semester i morgon så åt vi en liten middag vilket hör till ovanligheten. Anledningen till det är att vi alla tre, jag, min mamma och min bror jobbar, och ganska sent. Ingen slutar innan 7.

Vi åt lax och potatis med en jättegod sås som jag gjort. Det var jätte gott och mätt vart man också :)

Nu ska jag vänta på ett par gissningar från er läsare och se om ni lyckas lista ut vad det är som inte kan röra sig :)

Vad har ni hittat på idag?

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det är bara bra. Händer hos dig då ?

2009-07-28 @ 22:22:48
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Julia

175 st! ;) Haha men de är mkt eftersom ja inte ens "börjat" blogg där än ;)

2009-07-28 @ 23:32:49
URL: http://mittaupairlivinorge.blogg.se/
Postat av: Andreas

Låter som en helt underbar dag enligt mig. :)

Mysigt med lite familjetid också.

2009-07-29 @ 20:34:32
URL: http://alicespappa.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0