Dagen

Klart!

Detta har jag gjort idag:
00.00 - Dagen började med att jag kom hem och läste brev, bla från pliktverket.
00.30 - Jag äter min mat jag tagit med från Solvalla (hamburgare)
01:00 - Jag klickar mig in på nätet för att svara på hälsofrågor angående mönstring.
01:45 - Klar med datorn och gör mig i ordning för sängen.
02:00 - Jag somnar. zZzzZzZZzzZZzz... You get the point
06:45 - Jag vaknar, nu är det dags att tvätta.
08:00 - 12:30 - Städa mitt rum samtidigt som jag tvättade mina kläder.
12:49 (nu) - Skriver ett rätt så meningslöst inlägg.

Hade tänkt att lägga upp en videoblogg alldeles straxt, men först ska jag gå och duscha! Bye :D
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Noooes, ska du lämna oss för armén, woäää </3

2009-08-20 @ 13:45:16
URL: http://steephii.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0