4/4

Idag är det den 4:e April, månaden då vårt barn kommer att komma? 
Vår lilla bebis är beräknad den 14 April. Men jag tror att den kommer den 20:e faktiskt. Tyvärr Stephanie. 

Idag har jag och Steph vart i stan där vi träffade på Julia, Malin och Nadja. Vi var inte där för att träffa dom så vi stack vidare för att göra det vi egentligen skulle göra, köpa ett par fina mysbyxor till Stephie som hon kunde ha på BB när det är dags! Men neeeeeeeej, dom fanns inte i hennes storlek, dumma H&M som bara har tjockis kläder, (ursäkta alla feta där ute som läser det här) man tycker ju liksom att någon av de 4 H&M vi vart inne i borde ha haft hennes storlek.

I alla fall, sedan vart jag så himla hungrig så att det inte ens var kul längre, så vi åkte hem till Jakan och tog oss några mackor och jag slukade 1/5:s kladdkaka som vi gjorde för en vecka sen, men den var lika god ändå! :'D 

Sedan gick vi stressat ner till stationen för att få veta att vi var tvungna att sitta och vänta i 20 minuter på att tåget skulle komma. 

När vi väl kom hem så lade vi upp några bilder på bilddagboken. 
0key - Jag 
Offline - Stephanie 

Sen åt vi igen nyss igen, kl 22.00 
Och vi åt mycket! O_o Några saker som typ heter "chebachichi" och ris xD  Och sen efterrätt som då var jordgubbar med en massa grädde! :o 

Efter all den här maten kände jag att jag mer och mer började likna Stephanie! Konstigt :o

Ja, det är typ det som har hänt idag. God natt alla fina människor och sov gott!




bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Påstår du att jag är fet eller?! Din korv. Du är fet, inte jag. ><



H&M kan hänga sig!

2009-04-04 @ 22:22:44
URL: http://steephii.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0