Promenad

Idag tog jag, Mamma Stephanie och Oliver en liten promenad ute i blåsten! Men som tur var hade Oliver en sådan fiffig vagn som skyddade honom mot all vind! Bra va! :D

när vi var ute så ville vi köpa lite haklappar, den mindre sorten. Den är jätte bra att ha när Mamsen ammar. 
Hur som helast, här där vi/Stephanie bor finns det inte så mycket till shopping och vi orkade inte åka till stan. Så vi gick ner till den ända barnbutiken som fanns här, Mamsen gick in medan jag och Oliver stod utanför och väntade. Men de hade ingen sådan som vi ville ha så vi gick vidare för andra ärenden, banken! Mamma gick in till banken för att fixa något medan jag och Oliver stod/låg med tålamod och väntade. Han gillar inte när mamma är borta så länge så han började skrika lite :( Stackarn. 
När Mamma kom ut igen så slutade han i alla fall inte skrika! Men lite längre fram på torget ser jag en massa kullersten. AHA! Tänker jag när jag fick den lysande idén av att det kanske blir som lugnande vibrationer/vaggningar för Oliver. Stephanie skrattade lite lätt när jag berättade vad jag tänkte men gick med på det. När vi gick på kullerstenen ser vi hur han nästan stuttsar fram och tillbaka i vagnen. Men sover han? Oja! xD Det var lite roligt tyckte vi.

När vi var gick med vagnen på kullerstenen fick jag syn på 3 äldre damer med var sin rullator, alla sida vid sida på väg upp mot matbutiken. Jag säger lite halvhögt till Stephanie "Kolla dom racear! Vem håller du på? Jag tror att hon i svart vinner!" Stephanie kollar på dom och skrattar lite. När vi passerat dom så vänder jag mig om för att kolla vem som egentligen "leder". "Segern är min" säger jag för mig själv när jag ser att den svartklädda tanten ligger "först" med dryga halvmetern. (GULD)

Sedan gick vi in på den andra matbutiken och kollade om det fanns någonting där som vi letade efter. Men inga saker hittades... Så då gick vi hem.

Förresten var det Olivers första promenad! <3 

Grattis på veckodagen Oliver! Pappa älskar dig något grymt! <3
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stephie

Hahaha xD Men du glömde hon som kom efter ju :((

Vi kanske ska ta och åka lite längre nästa gång

2009-04-23 @ 21:35:39
Postat av: nalex

hahahah tanter<3

asså oliver verkar vara en söt pojk, i hope he'll like me:c

2009-04-23 @ 22:43:49
URL: http://msvicious.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha XD diggar att han sov som en stock när du körde på kullerstenarna :P



citerar:

"Grattis på veckodagen Oliver! Pappa älskar dig något grymt! <3"



så jävla gullig pappa du e! :'D och stephanie är en sån gullig mamma också :D



kramar till er lilla familj =)<3

2009-05-02 @ 13:15:27
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0